LEDIG!!!

Två långa härliga lediga dagar har jag framför mig nu:) Så skönt när man jobbat hela helgen och man vet att man har två dagar att bara ta det lugnt och mysa med världens finaste Izabella...
Som vanligt personl kaos på jobbet så jag är glad jag är ledig...

Idag kommer kanske Lillis oxh Anton.. får se hur lång tid det tar för Lillis hos läkaren... hon ska ringa om en timmes tid..
Annars blir det nog en promenad och en tur på lekplatsen för oss.. Känns som höst ute idag.. men från imorgon har de lovat 25 grader varmt:)

Jocke jobbar idag.. undra hur det känns när man varit ledig i nio veckor... Men han ska bara jobba tre veckor sen är det dags för operation...

Nu ska bubblan och jag äta lite sen får vi se om hon vill vila lite... dock inte längre än en halv timme för då vill hon inte sova ikväll..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0