fridrott....

Malmö festivalen är verkligen inte detsamma längre.. Blev såå besviken:( Men jag fick äta lite langos så lite nöjd är jag allt:)
Men det blir nog ingen mer malmöfestival detta året.. Men det var kul att träffa syrran som vanligt..

Undrar hur det ska gå med min pendling till och från Malmö denna veckan med tanken på att det är malmö festival och det bygger om på stationen i Malmö.. Jocke är fortfarande sjukskriven så han har lovat att hämta mig om dagarna:)

Nu är verkligen semestern slut:( Nu blir det ingen semester från i maj 2010.. känns som en evighet tills dess men tiden går ju så fort så snart är vi väl där..
Ska jobba imorgon börjar sju.. men sen är jag ledig igen på tisdag.. skönt med en lugn start..

Här hemma är det just nu bara fridrott som gäller... jag gillar också fridrott men inte hela tiden.. Nu vänatar vi på den stora finalen i 100 m finalen.. HEJA BOLT!!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0