fint väder

Vilket underbart väder vi haft idag med:)
Vi har nästan målat klart runr poolen:) Blir klart imorgon.. Hoppas nu bara färgen räcker..

Vi har mest tagit det lugnt idag..  solat och badat:) Sen blev det grillning hemma hos svärföräldrarna..
Izabella har inte vilat idag så hon somna strax efter sju så jag räknar med att vi blir väckta runt halv sju imorgon.. Så det blir sängen för oss när som...'

Vi funderar på att ta bort "spjälen" på Izabellas säng.. Man kan göra den till en liten "vanlig säng"
Bella sover i sin egen säng fram till fyra sen vaknar hon och vill in till oss så vi tänkte a´tt hon kanske kunde sova bättre om hon hade en vanlig säng.. eller så att hon själv gå in till oss..
Plus att et blir lättare att natta henne om kvällen om man kan ligga brevid henne:)  Vi får se hur de går..
Ny säng blir det i 2 års present:)

Håller på att buda på en annan vagn på tradera:) ska titta in hur det går för den... sluttid är inte från den 13de.. Håll tummarna:)

Kommentarer
Postat av: Evelina

hej gumman!

vi har försökt få in ett barnkalas med det verkar vara svårt i semester tider, alla är bortresta :-( först gjorde jag kort till den 2a aug men då kom jag på att mamma & co var här, sen gjorde jag kort (har ett liggande till er här) om att kalaset skulle vara idag, men innan jag hann skicka ut det fick jag veta av alla att ingen kunde komma. Sen ville Alex & rebecca komma med deras män igår. och då hade de med paket till barnen..så nu är dte bara ni & smilla (grannen) och barnens kusiner kvar. Och Smilla är bortrest till slutet av aug, och kusinerna har svårt att ta sig hit. Så vi lägger nog ner kalaset. men vill GÄRNA ses snart ändå =) pappa prata om att komma på torsdag om han orkade. Skönt med semester va? Sååå fina bilder på Bella i bloggen. kramar

2009-08-09 @ 21:09:22
URL: http://metrobloggen.se/evsi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0