borta bra men hemma bäst

 Då var det Söndag kväll och första semester veckan är slut.. men jag har två veckor kvar:)

Denna helgen har det varit fullt upp.. Igår börja dagen med att vi åkte in till Malmö och träffa Evelina och Liam. Var ju ett tag sen sist... Liam hade blivit en stor kille:)
Efter lekträffen blev det grillning hemma hos pappa.. Snacka om fullt his med fyra hundar!! Lugn om ro vad är de??  Vi sov över.. Men Marvik var snäll och väckte hela huset halv sju.. Glad man blev eller inte.
Efter en halv seg morgon åkte jag och Bella till Svedala för att träffa Gordi, Henke och Milijan:) Sist vi träffades var i November 08.. Jätte fint hus hade de med en jätte mysig trädgård:)
Blev massa kaffe och skit snack.. Hoppas inte det tar ett halv år innan vi ses igen.

Bella vila inte på hela dagen trots att hon vakna så tidigt så hon var helt slut hela eftermiddagen. Så vi stanna hos pappa tills halv sju.. Vi hann inte mer än sätta oss i bilen så sov Izabella.. så jag undrar hur tidigt vi får stiga upp imorgon?? Gissar på sex:(

Jocke är på väg hem:) Det hade inte gått så bra i Norge tyärr.. Han har haft jätte ont i sitt ben så han har haft jätte svårt att köra.. Så nu kommer motorcykln få stå tills nästa år.. Inget mer körande innan operationen...
Ska li skönt att få hem honom igen:)

Är jätte trött och borde sova.. men jag har lagt ett bud på en vagn till Bella på Tradera som går ut tolv i natt.. Budet är nu 1350..
Fösta gången jag köper via Tradera.. Känns lite nervöst.. Hoppas man inte blir lurad.




 
Världens finaste Izabella:)

Kommentarer
Postat av: Gordi

Nä nu får det inte gå så lång tid innan nästa gång vi ses. Jag skickar bilderna så fort jag lagt in dem i datorn, blev ett par st som blev bra.

Milijan decka 19.10, han va oxå jättetrött. Kram

2009-08-02 @ 23:19:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0