Valborgsmässoafton

Jag är  het slut! Jag har jobbat sen sju idag så jag gick upp tjugo över fem... Sen efter jobb åkte jag direkt för att möta upp Lillis och Anton.. Sen åkte vi tillsammans för att hämta Bella på dagis:) Sen har det vatit fullt liv här hemma hela eftermiddagen med två väldigt vilda barn.. Izabella som springer runt och gör allt man inte får göra och Anton som reser sig mot allt:) Inte en lugn stund har det varit men alltid lika kul att ses:)
Så det blir sängen tidigt för mig ikväll.. så man är pigg tills imorgon:)


Kommentarer
Postat av: Lillis

Nu är jag trött!! o ändå sitter jag här med ett glas vin. Men tack för i dag, i morgon gäller det:) Puss

2009-04-30 @ 20:48:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0