då var man ledig två dagar!

Nu är helgen över:) Jag har jobbat hela helgen... Nu ska jag vara ledig i två dagar så man kan säga att min helg börjar idag:)
Så det har inte hänt något kul i helgen. Sov hos syrran lördag till söndag för jag skulle jobba klockan sju söndag morgon och det går inga tåg så tidigt när det är helg.. Så syrran hade lagat god mat till oss så blev det massa skit snack och godis. Var jätte mysigt:) Men det är jätte jobbigt att vara i från Bella nästan en hel helg. Träffa henne bara någon timme på fredag sen inget från söndag eftermiddag...

Hoppades på att få sova lite längre idag.. Men Bella var inte riktigt med på samma sak. Hon tyckte vi skulle gå upp klockan kvart i sju så blev de.. Jocke jobba över i natt så han var inte hemma från efter fyra så han sover gott nu..Än så länge har inte Bella stört honom men vi får väl se hur länge det varar...

Idag ska vi åka och betala resten av vår resa:) Bara 6 veckor kvar tills vi åker JIPPI
Efter det blir det träff med Anna och Ella vi har träffats på flera månader så det ska verkligen bli kul:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0