en härlig dag inne i Malmö

Ligger just nu inne i sängen och bloggar är helt slut!! Men vi har haft en riktigt trevlig dag:)
Dagen börja klockan sju då Izabella tyckte det var dags för mamma att vakna. Pappa fick sova en timme tilll för han skulle jobba. När Jocke kom upp blev det en god frukos sen var det dags att städa här hemma. Och städa gör jag helst själv så jag Bella och pappa lekte i trädgården medans jag städa här inne..
Skulle ta tåget in till malmö klockan tolv men så blev det inte.. Missa precis tåget så vi passa på att äta lite glass och hade det mysigt i solen:)
Så vi blev lite sena hem till Evelina oc Liam men min telefon lever just nu ett eget liv så jag kunde inte ringa och säga att vi blev sena men men vi kom en timme senare än tänkt... Var två månader sen vi sågs sist så barnen kom inte riktigt ihåg varandra men det gick bra  ändå.. Var ute och lekte. Blev tyvärr bara en kort träff för vi skulle hem till mamma på middag.. Så eftermiddagen har vi spenderat med mamma och syrrorna.. Vi åt god grillad middag och njöt ute i solen.. Bella busa som vanligt massa med Emilia:)
Så vi var inte hemma från åtta.. så det blev snabbt i säng för Bella.. Hon somna så fort hon slog huvudet på kudden... Och det kommer jag med göra.. Är helt slut efter att man varit ute en hel dag.. Men så härlig denna dag har varit..
Men det säger ju är det varmt i april blir det en dålig sommar.. Hoppas det är fel!

3 veckor kvar till Rhodos........

 
världens finaste

 
stor kille nu(Liam)

   
Svårt att fånga de på en och samma bild..

 
Bella ÄLSKAR glass


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0