snart jobba BLÄ

Känner mig helt slut i huvudet idag..  Känner inte alls för att åka tilljobbet om två timmar. Känner bara för att dra täcket över huvudet.. Gick ändå in i sängen redan vid tio igår och sov fram till Izabella väckte mig klockan sju..
Usch jag hoppas att jag piggnar till under dagen.
Jobbar nu denna helgen sen ska jag vara ledig två helger ska bli så skönt..  Idag är det 4 veckor tills vi åker till Rhodos nedräkningen har börjat...... två härliga veckor av sol och värmen som jag längtar.

Är verkligen så härligt att våren är här:) Nu njuter man verkligen av att ha trädgård.. Så härligt att kuna vara ute tills klockan är sex om kvällarna utan att frysa.. Hundarna älskar de. Springa ute hela dagen.
Synd att man ska jobba idag annars hade de blivit en hel dag ute. Får bli imorgon när Lillis och Anton kommer och jag är ledig hela dagen lång:)

Bella är lite förkyld så hon är lite små gnällig här hemma.. Hoppas det inte blir värre.. 

 
Bella i sin nya sandlåda



 
hihi ute och går med mammas skor


Kvälls mys i morgonrocken




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0