uppe i varv

Vilken härlig dag det varit idag:) Blir så glad av detta underbra väder...
Dagen har spenderats inne i Malmö tillsammans med Anna och Ella. Jocke körde oss dit. Sen gick vi ut i parken och fika och busa på lekplatsen.. Flera timmar ute i solen.. Barnen hade jätte kul.. Bella har varit på toppen humör hela dagen trots att hon bara sovit 30 min på hela dagen.. Var dock en stor utmaing att hålla Izabella vaken under hela hem resan men jag lyckades.. Väl hemma i Kävlinge vid halv sex handla vi med oss lite mat hem. Efter mat var det fullt fart på Bella. Hon var helt uppe i varv.. Jätte glad var hon sprang runt och skratta jaga hundarna och hade jätte skoj.. Verkligen kul att se henne på så gott humör:)

Vad gjorde man innan man fick barn? Vad hade livet för menning? Är helt underbart att vara mamma.. Kan inte komma i håg hur det var utan min underbara dotter..
Mamma älskar dig så underbar Izabella!!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack för idag! Ella var också alldeles uppe i varv och superlycklig när vi kom hem sprang runt och busa dansa och sjöng och var på toppenhumör hela kvällen ända tills hon somnade lungt och stilla. De har nog tyckt att det var riktigt roligt att vara och busa på lekplatsen idag tror jag! Känns härligt i mammahjärtat och jag håller med dig, vilken mening hade livet egentligen innan man fick barn. De är underbara, finns inget bättre!!

kram anna

2009-04-06 @ 21:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0