Påsk

Då var det påskdagen idag:) Snart är påsken över som vanligt springer bara tiden i väg..
Igår var vi på påskmiddag hos Jockes föräldrar en rätt kaos fylld middag med tre små. Jockes bror har en dotter(Felippa) som är 4år och en liten kille(Simon) som är 10 månader så det var fullt liv från vi kom tills vi gick hem..
Men Bella hade jätte skoj:)
Idag väntar det middag hemma hos pappa pch Mi.. Pappa ska hämta oss vid fyra:) Jocke jobbar så han kan inte följa med:( Har en del saker jag ska hinna innan pappa kommer men tänkte hinna med att blogga ett kort inlägg innnan jag börjar var ju ett tag sen jag uppdattera er..


Izabella pratar mer och mer för varje dag.. Jätte gulligt att höra en röst:) Hon förstår mycket mer nu med. Man kan säga att hon ska hämta saker så springer hon snabbt och hämtar de:)
Hon kan ta en i hand och hämta mina skor och sina egna och ställa sig vid döttern och pecka och vissa att mamma jag vill UT.. Hon vet vad hon vill vår dotter. Hmm undra var hon fått det i från hihi
Verkligen en kul ålder hon är i just nu händer massa nytt varje dag:) Tänk vad snabbt tiden går om två veckor blir Izabella 1 1/2 år!! Shit var tog tiden vägen. Känns som hon kom för några månader sen.. Tiden nästan för fort..
Men vi njuter massor av denna tiden:)

Vi ska sova hos pappa i natt för jag ska jobba imorgon så pappa och Mi ska passa Bella och pappa är så snäll så han kör mig till jobbet imorgon:) Han blir vår privat chaffis denna helgen hihi Tack pappa!
Sen blir det direkt till Sandra efter jobbet imorgon för det är kalas. Syrran blir 28år hihi bara två år kvar tills 30 gumman HA Ha (hon hatar när man säger så)
Så nu ska vi vara utan pappa Jocke fram till tisdag förmiddag.. Undra hur han ska klara sig...

Nej nu måste jag hinna duscha och göra mig klar innan Izabella vaknar..

GLAD PÅSK PÅ ER!!!


 
Izabella med kusinen Simon

 
Felippa

 
Söt bild på en glad Izabella

 
Bella och mamma


Kommentarer
Postat av: Evelina

Fina bilder (som vanligt) på eran sötnos!!

kramar

2009-04-12 @ 20:41:30
URL: http://metrobloggen.se/evsi
Postat av: Lillis

Sicken sötis på min Guddotter:)

2009-04-12 @ 21:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0