Lördag kväll

Sitter här och njter av ett glas vin mm så gott:)
Idag har vi varit och stor handlat känns skönt att ha kyl och frys fulla igen:) Sen har vi bara varit hemma och njutit i trädgården. Har grillat idag.. Som Bella åt.. Hade gjort annan mat till henne för vi trodde inte hon gillat köt.t Men hon skulle äta samma som oss. Har aldrig varit med om att hon har ätit så mycket:)
Hade hoppats på att de skulle vara lite varmare idag men de har inte direkt varit några varma vindar. Hoppas på bättre väder imorgon..

Fredagen var vi hem bjudna på middag hos Helena och Peter ) Blev god middag och vin.. Barnen lekte men självklart skulle de leka med samma saker så det blev en del bråk.. Felicia är 2 år äldre än Izabella.. Bara 4 veckor kvar tills bebis två kommer...
Var hemma runt tolv så det blev sängen nästan direkt.. Visste ju att Bella skulle väcka oss tidigt idag.. Halv sju sov vi till. Med tanke på att Bella inte somna från halv tio igår borde hon vilja sova längre men NEJ... Lite små trötta var vi allt men det gick.. Ska snart gå och lägga mig så är pigg imorgon..

Idag har Bella verkligen varit på toppen humör:) Pratat massa och busat. Kul när hon är på så gott humör:)

Nej nu ska jag vara lite social med min man innan jag ska gå och lägga mig.. Sen kommer vi inte träffas några länge stunder på flera dagar så man får ta vara på de stunder man har tillsammans..

Sov gott vänner:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0