Hemma imorgon

Hade svårt att avgöra om Bella skulle till dagis imorgon.. Men hon får stanna hemma imorgon med..
Hon är snuvig och hostig men har ingen feber så hon skulle ju kunna gå på dagis men hon kan behöva vila upp sig en dag till.. Men om hon inte blir sämre blir det dagis på onsdag..
Tråkigt att bara vara hemma i vår ensamhet men vad gör man..
Hoppas Bella känner sig bättre imorgon så hon äter bättre för idag har jag inte fått i henne mycket.. Men man vet ju själv att man har sämre aptit när man är dålig..

Ska försöka sitta uppe till Jocke kommer hem vid kvart i tolv men jag känner att det kommer bli svårt. Izabella vakna tidigt som vanligt så jag känner mig rätt trött..
Kan inte komma ihåg när Bella sov längre än till sju?? Men så är det att ha små barn:)


Kommentarer
Postat av: Evelina

Hej gumman!

tack för dina söta kommentarer. är hemma igen, men mår allt annat än bra :-(

Stackars bella, hoppas hon blir bättre snart!!!

kramar

2009-04-21 @ 07:33:56
URL: http://metrobloggen.se/evsi
Postat av: Evelina

Liam har börjat med att vakna runtl fem varje morgon så sju är ju rena sovmorgonen=)

2009-04-21 @ 08:00:25
Postat av: Lillis

Jag fick sova 7.15.. Haha! Ja, vart tog sovmorgnarna vägen?! :)

2009-04-21 @ 09:42:36
Postat av: johanna

Inte alltid man får sova så länge som sju men det blir aldrig efter sju..

2009-04-21 @ 14:34:05
URL: http://johannabillsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0