Gått hem från jobbet

Blev en kort dag på jobbet idag... Vakna med en j'vla huvudvärk men åkte ändå till jobbet..
Tog två alvedon när jag kom till jobbet men det hjälpte inte. Ingen vanlig huvudvärk utan migrän.. Brukar få de under våren och sommaren... Så efter fem timmar på jobbet gav jag upp. Jocke var snäll och hämta mig. han hade handlat med sig migrän medicin. Efter en stund kändes det lite bättre. Gick hem och sov en stund..
Klockan fyra var det bara till att stiga upp för att hämta Bella på dagis.. Oturligt nog hade Bella inte sovit på dagis idag så hon blev rätt gnällig fram emot kvällen. Har varit en kämpig dag.. men man klarar det mesta bara man vill:)
Känns bättre nu:) Men känner mig slö så det blir sängen tidigt idag.

Imorgon är jag ledig:) Så jag hoppas på fint väder och ett friskt huvud:)
Ska in till Malmö imorgon. Hoppas Anton känner sig bättre imorgon så vi kan träffas:) Träffas inte så ofta längre nu sen jag börja jobba. Saknar våra bästa vänner...



Kommentarer
Postat av: Lillis o Anton

Tro oss vi saknar er mest!

2009-04-02 @ 08:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0