Detta underbara väder!

Sitter just nu ute i vår underbara trädgård.. Sitter och tittar på när Bella och hundarna leker.. Så otroligt undebart detta väder är:)
Bella är förkyld och väldigt hostig..  Så Lillis och Anton fick stanna hemma idag:(
Vet inte om jag ska jobba imorgon verkar inte så.. Får nog stanna hemma med Bella.. Hoppas på att hon känner sig bättre tills på onsdag för då har vi planeringsdag med jobbet på hilton och det vill jag inte missa...
HAr ett par timmar på mig innan jag måste ringa jobb och säga hur det blir..
Tyvärr blir Bella rätt påverkad när hon blir förkyld.. Hon har inte ätit allls mycket dessa sista tre dagar.. Får inte i henne någon"riktig" mat.. Hon har ingen aptit.. Och hon blir rätt gnällig när hon inte känner sig bra.. Så det blir nog till att stanna hemma imorgon..
Hoppas på fint väder så kan man vara ute:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0