små trött

Dagen börja klockan halv fem då Bella vakna... Hon var hungrig.. Så hon fick sin välling sen somna hon om direkt så då tyckte jag hon kunde sova hos oss.. Jocke skulle dock upp klockan fem för han skulle jobba hihi
Sen sov jag och bubblan fram till åtta:) Sen hade vi en lugn förmiddag med mys och bus.
Jocke kom hem klockan halv två.. Men han skulle köra igen för han skulle hämta sin buss i Ystad.. Så då åkte jag och Bella till morfar.. Sen kom Jocke när han var klar så grilla vi och åt jordbubbar:)
Bella var färdig för natten när vi åkte hem.. hon somna i bilen så vi kunde bara lägga henne i sängen när vi kom hem...

Igår kväll vakna Bella efter hon hade sovit en timme... hon var ledsen. Var vaken en timme tills hon decka i pappas knä.. Undra om hon drömmde något hemskt.. Men vad kan man drömma om när man är 8 månader??

Blir inget mer skrivande idag.. Är så trött. Ska vara social nu en timme sen ska jag nanna....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0