mamma och Emilia på besök

Mamma och Emilia har precis åkt hem.. De har varit här nu ilkväll.. Vi har grillat..
De har ju varit på semester en vecka i spanien så vi har inte träffat de på ett tag.. De var bruna och fina:)


Bella är helt omöjlig.. Hon sov från halv åtta fram till halv tio och nu vägrar hon somna om.. Jag som vill gå och lägga mig. Jocke är ju inte hemma han jobbar en timme till sen är han inte hem från halv tolv.
Jag ska ju jobba klockan halv åtta imorgon så jag måste vara utvilad.. Usch känner inte alls för att jobba.. men kanske det kommer bli jätte kul vi får väl se. Ska bara jobba fram till tolv för sen ska ju Jocke jobba..

Veckan är det en hel planer.. Något inplanerat nästan varje dag.. mest längtar jag till fredag då det är Ullared som gäller:) Varje sommar åker jag och svärmor.. Bella får stanna hemma hos pappa blir lättast så. Hoppas jag hittar massa kul tll alla i familjen rädd för att det blir mest till Izabella som vanligt...

Lägger in några bilder från dagen..







Kommentarer
Postat av: emilia

bella är fin i sin nya klema

2008-07-02 @ 12:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0