Jobbat..

Ja idag har jag jobbar.. Bara 4 timmar. Det kändes oki. Det gick bra och så men jag har verkligen blivit en hemma mamma. Jag ska jobba lite nätter i sommar för att jag och Jocke ska kunna vara hemma tillsammans i sommar. Men sen kommer det bara bli vid få tillfälle. Jag vill inte jobba!! Inte från februari 2009

dag har vi fått lite möbler som vi beställde i februari!!! Dock kom inte vårt barbord och barstolar som ska vara i köket. Tur att man har ett bord till. Men vi fick våra solstolar. Jätte fina! Sen fick vi våra möbler som skulle stå i uterummet. Det blev bra men det vr möbler som Jocke ville ha.. Jag gav mig. Men det blev fint. Ska köpa lite ljus och blommor imorgon. Så kommer bli jätte fint:)

Så Jocke har haft fullt upp idag med att skruva upp möblerna.. Han har varit ledig idag:) Vi har också varit på netto och handlat lite.. När man har hus finns det alltid något att göra. Där inne i trädgården ja lite här och där..
Jag har även hunnit städa lite.. Hur många timmar finns det på ett dygn?? Alltid fullt upp!!

Bubblan är så nära på att krypa men det vill sig inte. Hon förstår inte att man ska ta benen och armarna samtidigt.. men jag tror det kommer väldigt snart..
Hon älskar att gå och hålla en i händerna.. Fort ska det gå.. Då skrattar hon:)

Nu ska jag och Jocke äta väldigt sen middag har inte hunnit med de idag. Hoppas på att Bella inte vaknar ikväll..

Imorgon ska vi till Malmö.. Har inte varit i Malmö på länge.. Bella har ju varit sjuk så vi har bara varit hemma. Men imorgon ska vi träffa Sofie och äta lunch sen får vi se vad vi hittar på..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0