Godmorgon..

Blev inte att jag skrev igår för jag blev så arg att jag inte kunde lägga in foto.. Gillar inte denna dator.. Saknar vår gammla..
Så jag får väl skriva utan bilder...

Igår var vi och gjorde av med masssa pengar till Bella.. Hon fick en ny bilbarn stol hon börjar ju bli för stor för den andra.. Efter vi handlat den sa Jocke ska vi åka och titta på vagn med? Så klart sa jag ja.. Så det blev en jätte fin ny vagn:) En lättare vagn som man kan ta om man bara ska in till stan eller ut och gå.. Det enda jag inte gillar är att hon kommer sitta från mig så jag inte ser henne.. Men man vänjer sig väl.. Ville ju lägga in bilder på vagnen men men...

Jocke har lämnat in vår bil på repration.. Något som skulle bytas ut..
Jag ska på arbets interjuv idag.. I Lödde och jag vet inte alls var det är.. Jocke skulle ju köra mig men nu kan han ju inte de.. Ska kolla om här finns taxi här i Kävlinge tror inte de. Kommer kosta massa och ringa Lunda taxi men vad gör man.. måste ju ta mig dit..
Jobbet är extra natt nu under sommaren. Jocke ska vara hemma sex veckor så då tänkte jag jobba lite.. Ta mitt körkort med såklart!!!
Men undra hur mycket tid vi kommer ha tillsammans familjen?? Jag ska inte ta på mig för mycket nu..

Nu måste jag kolla taxi och väcka Jocke:) Skriver kanske mer ikväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0