Lite småtrött

Lite små trött är jag allt.. Igår var vu i Ullared. Åkte klockan halv sex... Problemet var att vi somna inte från halv ett för Bella vakna halv elva och hade feber igen.. 38,5 det måste vara tänder på g. annars vet jag inte vad det är..
Så vi fick bara fyra timmars sömn innan det var dax för Ullared..
Hittade en hel del roliga saker till oss alla tre.. Bella fick kläder och lite leksaker..
Sen hem igen för att visa familjen vad jag köpt.. innan jag var i säng igen var klockan fem.. skulle ju jobba klockan nio!!
Så jag halv sov mellan halv fem och halv sju.. sen var det dax att äta och duscha..
Det var inte så kulf att jobba:( har bestämt mig för att bara jobba på det ena stället.. Har ingen lust alls att jobba nästan varje dag under fyra veckor.. Så det blir 3 nätter till och kanske någon morgon.. Känner att jag vill vara hemma med min familj.. Behöver ju inte jobba.. Imorgon är det dock dax igen:(
Jag sov från halv åtta till halv ett idag.. sen vila jag lite med Bubblan vid två igen..

Bella har fortfarande lite feber men verkar inte alls tycka det är jobbigt.. hon är lite mer gnällig men annars allt som vanligt. Hon kämpar på med krypandet.. nu är hon snart där så nära nu!!

Idag har vi annars bara varit och handlat lite och varit hemma i trädgården och bara njutit av de fina vädret.. ätit en god middag och delat en flaska vin. Bella somna halv nio men vägra äta vällingen så hon vaknar säkert i natt och vill äta.. man brukar ju inte vara hungrig när man är lite sjuk.. Hoppas hon är feberfri imorgon..

Nu ska jag vara social med min man innan han ska sova för han ska upp klockan fem imorgon hihi

Här kommer lite bilder från dagen i trädgården



  





Kommentarer
Postat av: Lisette

Hej på er!!

Hoppas att allt är bra med er!!

Vilken underbar pool ni har, måste vara skönt att ha i värmen!!Era gottegrisar!!

vi får höras och ses snart!!

KRAM

2008-07-06 @ 22:10:40
Postat av: Johanna

Den är jätte mysig:) Ni får komma och bada i den snart..

Vi hörs!! kram på er

2008-07-07 @ 17:52:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0