snart sängen

Idag har vi varit hos Anna och Ella.. vi har ätit luch tillsammans sen gick vi ner på deras gård så barnen fick leka och mammorna dricka kaffe:) Är lite småkär i deras hund Lussen:) Hon är bara för go.. speciellt mot Bella. Hon älskar henne.. De lekte så mysigt att Lussen vill vara så nära..
Sen tog vi bussen till Centralen för att möta upp moster Sandra.. Tog tåget hem till oss.. så nu ikväll har vi ätit middag, badat Bella och skrivit inköpningslista till Ullared imorgon:) Så snart kallar sängen för klockan halv sex blir vi hämtade här imorgon.. Bella har fått sin första docka idag:) Av moster.. Hon verkar gilla den..
Sen ska jag ju jobba natt imorgon med.. usch snacka om att man kommer vara trött. Får vila när jag kommer hem från Ullared.. sen börjar jag jobba klockan nio imorgon kväll till sju nästa dag.. blir trött bara jag tänker på de..

Nu ska jag vara lite social med syrran sen ska vi nanna..
 Här kommer bilderna från dagen..














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0