En heldag i Danmark

Idag är hwla familjen Billsbo/Svensson jätte trötta...
Igår var vi i Danmark hela dagen.. Verkligen jätte trevligt var de..
Dagen börja med att de regna massor så vi tänkte först stanna hemma men efter en lång överläggning så bestämde vi för att åka:)
Vi träffades halv tolv på centralen i Malmö.. var i Köpenhamn vid tolv så vi börja med att gå och äta lunch buffe.. Jätte gott var de.. Sen gick vi på ströget och då titta solen fram:) så då åkte jackan av.. blev jätte skönt väder..
Jag handlade lite toppar men annars blev det inga mer kläder. Bella fick en liten pool av morfar och nonna:) Så nu hoppas vi på sol i veckan som kommer..
Hittade sen ett lite mysigt fika ställe och tog en kaffe.. Bestämde sen att det var tivoli dags...
Börja med att göra 5 kamp (passa på naä Bella vila) Jag förlora såklarrt 5 kampen och Jocke vann poängen efter kom pappa och Mi..
Åkte endast en karusell jag och Jocke oden express jag och Bella åkte en.. Bella gillar att åka karuseller..
Sen gick vi och tog lotter, fika lite mer och hade jätte trevligt. Vi vann 2 nallar till Bella och lite andra små saker..
Avslutade tivoli dagen med en jätte god grillbuffe mm gott,. Klockan hade redan blivit tio då.. Oj vad hände med klockan?? Bella börja bli jätte trött och vi andra med.. Bella fick sin flaska och somna i vagnen vid halv elva..
Var i Malmö vid elva sen skulle vi ta tåget till Kävlinge.. Hemma i huset var vi 00:00. Bella vakna till på tåget mellan Malmö och kävlinge men somna sen helt slut hemma i sin säng..
Både jag och jocke tänkte då sover hon LÄNGE imorgon men nej hon vakna som vanligt vid halv åtta.. Trötta föräldrar'..
Så nu har vi nästan precis vaknat efter att ha vilat nästan 2 timmar.. så skönt. Sitter här med mitt kaffe och försöker vakna till.. Känner mig mycket piggare nu:) Bella med..
Så nu ska vi gå in i Bellas rum och leka lite..

Bella åt bättre igår men inte idag tvärr.. Hoppas på att det vänder.. Är glad för allt jag får i henne.. Hon gillar att äta sånt hon själv kan ta med sina händer.. Pommes är en favis hihji det börjar i tid..

Ikväll blir det nog grillning med Jockes arbetskamrat och hans tjej.. Men vi får se.. känner mig som sagt lite seg..

Bilder från en trevlig dag i Danmark



Bella och nonna

  
Bella och pappa

 
Världens sötaste Izabella

  
VI


Jag och min pappa


Vi åker karusell


Vi i krusellen


Bella träffa en kompis..

Tack pappa och Mi för en jätte trrevlid dag det måste vi göra om snart

Kommentarer
Postat av: Nonna Mi

Tack själva för en supertrevlig dag! Helt klart ska den göras om, om inte annat så måste vi ju få vår revanch för 5 kampen!

Puss o kram

2008-07-19 @ 17:29:13
Postat av: Evelina

Mysigt!

och guuud va søt eran bella är!

2008-07-19 @ 19:19:14
URL: http://www.metrobloggen.se/evsi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0