en ny dag

Bubblan vaknade klockan halv sju idag.. Jag som ville sova länge:(
Känner mig rätt trött och sliten efter att ha jobbat 2 nätter och sen försöka vända tillbaka på dygnet.
Igår var Sofie på besök för första gången sen vi flytta hit:) Vi hade tjejkväll och grilla och drack vin.. Bella vill inte sova från vid nio.. När klockan var tio var jag helt slut.. så Sofie åkte hem och jag gick och sov.. tog ca 5 min sen sov jag...
Men har sovit oroligt hela natten varför varför vet jag inte.
Hoppas på att Bella vill
 vila en lång stund sen så jag med kan vila, det behövs en dag som denna..
Emilia kommer sen och ska sova här:) Så det blir grillning ikväll och  massa bus och lek:)

Nu ska jag ta en stor kopp kaffe och leka med Bella..

 

     


Kommentarer
Postat av: Sofie

flumm flumm på första bilden ha ha

så du decka så fort jag gått...sa jag ju... jag va inte långt ifr¨n det på tåget hem ska jag säga dig...

:)

tack för igår! kramis

2008-07-12 @ 09:53:44
Postat av: Anonym

Härliga bilder! Favoriten är utan tvekan bilden på dig o bella som tittar in i kameran! Mys Mys!!

2008-07-12 @ 10:32:18
Postat av: Lillis Gudmor

Ok, föregående inlägg var från mig då.. Lillis.. Åh så snurrig!

2008-07-12 @ 10:33:48
Postat av: Lillis Gudmor

Ok, föregående inlägg var från mig då.. Lillis.. Åh så snurrig!

2008-07-12 @ 10:34:21
Postat av: Johanna

Tack själv sofie:) Vår tur att komma till dig nästa gång



Lillis.. snurrig värre. Tack:)

2008-07-12 @ 15:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0