inget bra namn på denna blogg

Bella klarade igår att ställa sig upp med hjälp av soffan:) Hon blev så glad.. så idag har hon gjort det ett par gånger genom att ta tag i mig.. Och krypa gör hon väldigt snart.. men fram kommer hon på sitt sätt..

Idag har vi varit en hel dag med Evelina och Liam:) vi åkte in till de vid ett och var inte hemma från klockan sju..
Vi fika och barnen lekte.. Kul att se när Liam kryper och har sig han sitter verkligen inte stilla en sekund:) Jätte duktig är han på att krypa och ställa sig upp:)
Vi tog en långpromenad till centralen och stanna för att säga hej till Klara på hennes jobb:)
Sen var klockan så mycket så det var tid att åka hem till Jocke som vänta på oss.. Tiden går fort när man har roligt..

Har precis ätit en sen god grillad middag:) Bella somna helt slut klockan åtta.. Tar hårt på krafterna att försöka krypa hela tiden..
Så nu tänkte vi titta lite på TV sen blir det sängen vid elva.. Ska jobba natt igen imorgon BLÄ!!! Så jag får lägga mig tidigt idag så man är trött under dagen och kan vila några timmar..
Ska ta en fika med tjockisen Lillis på Burlöv imorgon.. Se om hon blivit något tjockare hihi

Jocke har börjat sin pappa ledighet idag:) Så nu ska han vara hemma med oss i 6 veckor.. Så vi kan hitta på massa kul..
Har lite små saker inplanerade.. Nästa vecka igen börjar jag med mitt körkort börjar bli nervös!!! Men det ska gå..

Lägger in lite bilder från dagen.. det går inte.. så bilderna kommer kanske senare eller imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0