smarta jag...

Idag kom bilderna jag hade beställt på Bella.. Något jag hade gjort hade blivit väldigt fel då jag fick 120 bilder då 110 av de var samma.. hm har jag klantat mig eller??
Så vill ni ha en bild på Bella så bara säg till.. De var ju en bra bild tur var väl de..

Idag har jag och Bella varit i stan med Sofie:) Vi börja med att äta lunch sen gick vi lite i affärer.. Jag handla lite nya ljus till vårt uterum de blev jätte fint:) Handla äöven ett par shorts till Bella som jag dock tappa!!!
Sen gick vi och drack kaffe och Bella fick lunch..
Vi avslutade dagen med en glass..
Det var jätte trevligt att träffa Sofie blir tyvärr inte så ofta men det ska bli bättring på de..

Imorgon blir de folkets park med mamma och Emilia sen ska vi träffa Lillis på eftermiddagen.. Fullt upp..
Får inte lämna kameran hemma imorgon.. Hatar när jag inte kan fota..

Nu ska jag ta något att äta och försöka beställa foto. Hoppas på bättre tur idag hihi

Kommentarer
Postat av: Gordi

jag fick mig ett gott skratt i alla fall =)

2008-07-01 @ 22:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0