så trött jag är efter denna vecka

Förlåt för att jag bar skrivit en dag denna vecka.. men när jag kommer hem vid fem är jag helt slut efter att ha pluggat hela dagen...
Känns som körningen går framåt tur är väl de. Men jag trodde man skulle kunna ta sitt körkort efter denna kurs men enligt de på trafikskolan så klarar typ ingen de.. men vi får väl se vad som händer nästa vecka.. Blir det med körning blir det inte i Helsingborg det blir för långt att åka bara för att köra..
Mitt mål är att klara uppskrivningen först sen ta det från de.. tycker fortfarande teorin är svår men jag kämpar på.. Jag har aldig varit bra på att plugga. Har laddat hem ett program så jag kan plugga hemma med. Imorgon blir det INGET pluggande.. Lite körande med Jocke bara. Sen blir det massa plugg på söndag igen.. sen är det trafikskolan hela nästa vecka med.
när jag kom hem idag bara kasta jag mig i poolen så härligt.. Bella bada med men bara i sin badleksak så kul hon tyckte de var hihi

Imorgon blir det massa familjemys på förmiddagen.. bada sola och leka.. Sen ska Jocke i väg med sin motorcykel( något ska testas) så då åker jag och Bella till Pappa och Mi.. ska bli skoj. Efter de kommer mamma och Emilia och hämtar oss för vi ska ha tjejkväll :) Så då sover jag och Bella där:) Ska bli jätte mysigt.. Jätte länge sen vi var där nu.. de flyttar ju om två veckor. Jocke han ska träffa en kompis hoppas han klarar sig en natt utan oss..

Nu ska jag bädda rent i sängen sen ska jag nog lägga mig.. Helt slut är jag..

Bella är så nära att resa sig utan stöd nu ...hon är helt galen här hemma.. Hon kryper så snabbt man tttar bort en kort sekund så är hon på andra sidan rummet... På sönblev ju precis en månad???dag blir hon 9 månader vad hände?? hon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0