så nära

Bubblan har försökt resa sig hela dagen!! Hon ska upp.. hon tar tag i allt.. mig, Jocke,bordet gåstolen ja allt.. Hon kommer halvvägs så snart.. Samma med krypandet det vill sig inte riktigt men det rör sig nog bara om dagar tills det går.. Vår stora tjej:)

Jag har jobbat i natt.. kom hem halv åtta i morse.. snacka om att man är slut.. Gillar inte alls det här med att jobba.. Två nätter denna veckan med sen blir det inte på ett bra tag till...  varför tog jag på mig att jobba natt?? man ska ju sova på naten.. Jag har aldrig gillat jobba natt.. har sagt till chefen att jag kan jobba lite dagar eller kvällar om de behöver hjälp..
Sandra har sovit här i natt för att ta Bella på morgonen Jocke börja ju jobba klockan fem.. Men jag har inte sovit mer än ett par timmar för jag hörde hur de lekte.. så jag är jätte trött blir sängen tidigt idag..

Bella har haft ett par oroliga kvällar den senaste veckan.. somnar i tid men vaknar efter en timme och är jätte ledsen somnar sen inte om från vid tolv.. Dock sov hon hela natten när jag jobba såklart!!
Nog bara någon period hon är inne i..

Nu ska jag leka lite med Bubblan..

Kommentarer
Postat av: Gordi

Snart så kryper hon ska du se=)sen får du ingen lugn minut, hihi. Milijan kryper som bara den, går sj när han håller i sig i ngt o klättrar överallt, du kan tro att jag knappt får ngn lugn minut haha...men mysigt e d=) Hoppas vi ses snart, kram

2008-07-07 @ 20:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0