Mycket trött..

Usch vad jag är trött.. Har jobbat i natt kom hem halv åtta i morse... Har sovit så jävla dåligt.. Hörde varje lite ljud.. Så klockan ett hade jag vaknat ca 5 gånger så då gav jag upp.. Jocke kom med kaffe och frukost på sängen:)
Åkte sen till pappa och Mi och hälsa på. De viste inte vi skulle komma så de blev jätte glada:) Syrran kom med på besök. Så vi fika och snacka skit. Bella var som vanligt i centrum..
Pappa fråga om vi ville stanna och grilla men alla var mer sugna på Burger King så det blev de.. Gott ibland.
Var hemma för en halv timme sen. Bella är helt slut men vägrar att sova. Jag lägger henne i sängen men hon bara sätter sig upp. Marvik sover redan efter att ha lekt och busat med Oskar och Lukas hela dagen plus gått en långpromenad.
Så han är jätte nöjd.

Bella har inte ätit som hon ska de senaste dagarna.. Hon vill inte äta gröten och inte middagen och välling vägrar hon. Vet inte om det är tänder på g eller vad det är men det vänder väl.. Tack och lov dricker hon Drikki men det kan hon inte leva på.. Man får i henne en halv burkmat gånger 2 men hon brukar äta en hel.. Jobbigt att hon klyddar med maten IGEN!!

Hon kryper här hemma nu emn bara i sitt rum... men det blir bättre och bättre...

Nu är Bella i soffan med mig och vägrar sova så det blir mys innan vi sk sova båda. Helt slut..
Humöret är inte riktigt som det ska när man inte har sovit. Snacka om lätt irriterad!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0