Izabella kan

Blogga inte igår för Emilia var här fram till sju sen orka jag inte på kvällen..
Men det var jätte trevligt att ha Emilia här två dagr.. Jätte mysigt var de:) Har inte blivit så mycket sen vi flytta till Kävlinge..
Mamma kom för att hämta Emilia vid fem så då grilla vi lite korv.. Jocke var dålig igår (magen) ni vet  väl hur killar är när de är lite dåliga?? Världen går ju under hihi.. så han var sängliggande hela dagen igår.. Men idag mådde han bättre så idag har vi varit Kiviks marknad:) Hittade inte jätte mycket kul men det var kul att bara komma i väg lite..
Kom hem vid sju och nu vägrar Bella sova för att hon somnade i bilen.. Men de senaste veckan har hon somnat jätte bra vid åtta..

Bella kan krypa nu!!! Idag bara kom de.. vi var inne på hennes rum och lekte så bara kröp hon för att ta pennan som jag hade.. Jätte duktig:) Det går inte så fort men ändå.. Så stolt hon är och lika stolta är vi över henne...
Kommer ju bara till att bli bättre.. Hon ställer dig upp så fort hon får chansen hihi

Imorgon ska jag jobba min sista natt på ett tag.. Så imorgon blir det till att sova länge och vila massor.. Annars inga stora planer..

Lägger in bilder från de senaste dagarna


       
Bella läser boken             emilia                                 Bubblan


 
Lek... vid Bellas nya bord

 
Bella kör motorcykel

 
Izabella sötis

 
Pappa och dotter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0