ingen ork att blogga

Har inte haft någon ork eller lust att blogga denna vecka som varit.. Blir ett kort inlägg och lite bilder från helgen..

Helgen var jätte trevlig.. Var hemma hos pappa och mi i lördags och åt middag sen hämra mamma oss där så åkte vi hem där och sov.. mysigt med tjejkväll.
Sen på måndag var det dax med intensivutbildningen igen.. Det går framåt nu känner jag... Jag är inte när än men det kommer:) Snart dax att skriva upp börjar bli riktigt nervös.. HOPPAS jag klarar de..

Bella vägrar sova ikväll. Hon sitter här i Jockes knä så trött men får ingen ro att somna.. snart somnar hon hoppas jag för att jag ska snart lägga mig och plugga sen sova är helt slut..
Bella har ju vägrat välling de senase tre veckorna.. hon vill inte alls så nu har vi börjat ge henne nan steg tre.. De dricker hon:) Så nu får hon de två gånger om dagen... Hon äter fortfarande sådär. visa dagar bättre än andra.. Ska bli kul att se vad hon väger när hon ska på tio månaders kontroll..

nej här kommer lite bilder.. orkar inte skriva mer

 
Bella med morfar

 
kanske vår nya hund??

 
Izabella

 
Bella busig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0