Huvudvärk!!!

usch vilken huvudvärk jag har.. kom nu ikväll efter middagen.. aj aj

Bella är inne i en riktigt jobbig mat period.. idag har hon ätit alls mycket vet fan inte vad jag ska göra? Hon ville inte ha något
har det inte blivit bättre till måndag ska jag ringa bvc och höra vad man gör. Man kan ju inte tvinga henne.
Jag tycker det är så jobbigt eftersom vi varit i denna situationen en gång innan för tre månader sen..
Känner att jag tappar tålamodet tyvärr.. blir ledsen och arg.. Hoppas det vänder snart.

Idag har jag varit hos läkaren får kontroll av min dåliga rygg. läkaren var nöjd över att den stannat i samma grad som för fyra år sen..
Efter de åkte vi till syrran och fika lite. Bella var inte på bästa humör hon var trött och hade inte ätit så mycket.. Sen trilla hon ett par gånger när hon skuklle ställa sig upp... Väl hemma blev de god middag:) Swn fick jag vila för att försöka bli av med huvudvärken det gick sådär...
Bella somnade klockan halv nio...
Blir sängen för mig om en timme...

Imorgon blir det Danmark om vädrt tillåter.. ska åka med Pappa och Mi.. de har ju tvärr lovar regn.. annars väntar vi till Lördag.. men hoppas på fint väder imorgon:)
Marvik ska sova hos Lillis och Stoffe imorgon för de blir för många timmar för honom själv annars. Snacka om att det kommer kännas konstigt att sova utan honom imorgon...

Nu ska jag titta på tv en stund...

Kommentarer
Postat av: Johanna

Läste precis inlägget jag skrev var en del fel men så blir det när man inte läser det först!!!

2008-07-17 @ 21:41:23
URL: http://johannabillsbo.blogg.se/
Postat av: Lillis!

Hoppas ni har det trevligt i danmark. Du kan vara hur lugn som helst, Marvik ligger o nannar så gott i soffan så.. Medans Stoffe river kök=) Ajaj! Hoppas det blir bättre med bella o hennes matstrejk..

Själv sitter jag här o e tjock o trött o längtar! Puss

2008-07-18 @ 14:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0