Hur ska detta gå??

Imorgon börjar jag miettn intensiv utbildningen till körkortet.. Har kört med Jocke två gånger de senaste dagarna och jag vill inte säga att det gick så bra.. Har glömt massor. Hoppas det kommer tillbaka nu i dagarna när jag kör för jag MÅSTE klara detta nu..

Idag har det varit fullt upp. Alla ville träffas idag. Hade bestämt med Lillis som kom vid lunch tid.. Mattias och Cassi kom med efter en stund så då blev det fika.. Mamma ringde och fråga om de kunde komma men det fick bli imorgon för vi hann inte de med. Skulle ju övningsköra och åka till svärföräldrarna och äta.. Som sagt fullt upp..
Var hemma vid halv nio så vi natta Bella i bilen med flaskan sen lyfte  vi bara över henne. Så hon sover så gott så.

Idag har Bella ätit oki bättre än igår.. Vi kämpar på..

Bella kryper på för fullt här hemma går fortare och fortare.. Så stolt över henne vår prinsessa:)

Kommentarer
Postat av: Gordi

D e väl klart att du fixar detta nu, håller tummarna sen att du klarar uppskrivningen o körningen=) Lycka till!

2008-07-20 @ 21:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0