Dag 1 ,2

Blev inget skrivande igår så det får bli lite mer idag:)
Börja min intensiv utbildning igår. Det går väl rätt bra men shit vad det är jobbigt att sitta och plugga hela tiden..
Min dag ser ut såhär.. Den börjar klockan nio på skolan sen sitter man och pluggar själv med pärmar och dator.. Man kör endast en timme varje dag sen pluggar man teori.. man slutar klockan fyra..
Imorgon är det ända till sex för då har man teori lektion mellan fyra och sex. Kommer nog vara helt slut imorgon. Jocke kör mig dit sen tar jag tåget hem.
Körningen går väl framåt men jag måste köra mycket till innan jag är klar. Har ju glömt massor sen jag körde på skola sist.  Ska köra med Jocke i helgen med så man kör varje dag så det sitter.. Tråkigt att bara köra på små gator man vill ju ut i den riktiga trafiken men det kommer nu i dagarna.
Känns jätte konstigt att vara från min Izabella så många timmar varje dag. Imorgon lär jag inte mer än säga godmorgon och godmatt till henne:( Men hon har det så bra här hemma med sin pappa..

Hon krper överallt nu... ja man kan inte sätta henne någonstans. hon reser sig varje gång hon får tillfälle.. Helt vild är hon.  Jocke sa att hon hade försökt resa sig i sin stol.. hon vänder sig och tar tag i baksidan på stolen.. Jocke var som tur där för att stoppa henne. Man måste var där varje sekund och se vad hon hittar på. Så stor tjej hon blivit..
Mamma och pappa är så stolta!!!

Nu ska jag titta på tv en stund innnan jag ska duscha. Sen blir det sängen med boken du och jag i trafiken JIPPI eller inte.. Bara plugga plugga. Men det rör sig bara om några veckor.. Inte så lång tid tills jag ska skriva upp men när det är berättar jag inte hihih

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0