varför vill hon inte sova?

Varför vill inte Bella sova om kvällarna längre?? Somnar klockan 20:30 Men vaknar igen efter en halv timme. Varför?? Hon somna ju så fint bara för en vecka sen. Nu sitter hon här i mitt knä igen. Kan ju inte låta henne ligga i sängen och gråta. Försöker att inte prata med henne. Så hon förstår att det inte är ok att vara vaken klockan elva när man är 4 månader..

Vi har lagt bud på huset idag.. 2,2 miljoner är det budet vi lagt nu. Budar en så länge med ett par till. Men det ska vara en visning till så det finns en stor risk att priset kommer gå upp en hel del.
Imorgon kommer mäklaren hit och värderar vårt hem.. Så innan Jocke åkte städa vi.. Så nu är här jätte fint. Köpte lite nya blommer.. Allt för att de ska se bra ut.. Annars har inte jag och bubblan gjort så mycket idag. Varit ute på 2 st promenader och handlat lite.. Annars har vi bara varit hemma. Kan va skönt ibland.

Imorgon eftermiddag ska jag träffa mina söta systrar.. Vi ska handla present till mamma:) Hon blev ju 50 förra veckan. Hon kommer hem på torsdag:) Vi ska även göra ett colage med massa roliga bilder på mamma. Var hemma hos pappa och hämta en hel del. Vilka snygga brillor hon hade på 80 talet hihi. Kommer bli jätte skoj:)

Kommentarer
Postat av: Gordi

22 miljoner, d va inte illa :)Måste vara ett riktigt palats...hihi

2008-02-21 @ 09:09:52
Postat av: Evelina

Tänkte exakt samma sak=) hoppas ni får de...

2008-02-21 @ 11:08:24
Postat av: Johanna

Hihi 2,2 ska det såklart stå!

2008-02-21 @ 12:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0