Väntar på Jocke

Har varit så trött de senaste dagarana så jag ej orkat sitta uppe och vänta på Jocke.. Men idag sov Bella till 9:30 så idag känner jag mig lite piggare. Så om en halv timme kommer han hem:) Börjar dock känna mig lite trött men jag ska kämpa. Träffa så sällan på vardagarna.. Han jobbar ju så mycket min man. Duktig är han.

Idag har vi varit hos min syster och hennes sambo:) Jätte fint hade de fått.. Vi fika och hade det jätte mysigt. Bella var på strålande humör nästan hela tiden. Låg på filten och "lekte" med sina leksaker och pratade med oss.. Glad var hon med log hela tiden. Så kul nu när hon börjat prata:)
Finns inte ord för hur otroligt mycket jag älskar min Izabella... Kan inte förstå vad jag gjorde utan henne. Älskar att vara mamma!!!

Mamma åkte till Thailand idag.. Två veckor. Jag vill med!! Men vi åker till teneriffa i december två veckor över nyår och min 25 års dag. Gud vad jag längtar..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej snäckan! Så kul att jag fan dig här,,får grattulera till du har blivit mamma :) ha en trevlig helg...får träffas snart tycker jag..kram på dig.../mindy

2008-02-08 @ 10:54:44
URL: http://Blondis81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0