Trött



444183-1
Idag har vi varit på jägersro med båda systrarna.. Handlat till mamma. Sen gjorde vi ett kolage(eller hur det nu stavas) Blev fint.. Tror nog at hon blir glad.
Om ett par timmar landar hon. Ska bli kul att träffa henne har saknat henne.

Bella sover just nu.. Höll henne vaken till halv tio trots att hon var trött. Tänkte om hon var riktigt trött kunde hon sova för natten.
Denna natten har inte varit så skoj. Hon somna först 20:30 vakna 21:00 igen var vaken till 23:40 (satt tyst i mitt knä)
Somna sov till 2:30 åt. Ville inte ligga i sin säng. Fick sova hos mamma. Vaken till 3:30 sov sen till 8:00 åt igen. Somna om till 10:00 vakna för att mamma inte tyckte hon skulle sova mer.. Så jag är rätt slut. Hoppas snart denna period är över. Hoppas denna natt blir bättre. Jag hade snart tänkt att gå och lägga mig så jag hoppas hon sover.

Budet på huset ligger nu på 2,3. Vårt bud. Får se om de bjuder över.Får gärna stanna nu. Vi vill ju ha de. Men man vill ju inte ge för mycket.
Mäklaren var här idag och hade trevliga nyheter.. Han sa vi kunde få 1 miljon för detta:)  Det trodde vi inte. Trevligt:)
Så om eller när vi säljer så ska vi lägga ut 950 sen kan det kanske bli budgivning får väl se.
Vi ska ringa han imorgon så de kommer ut nästa vecka och fotar och så. Man kan ju bara ångra sig som säljare om vi inte får detta huset. Får vi de flyttar vi in månadskifter april/maj så snart..
Får se vad som händer efter nästa visning..

Imorgon ska jag och Bella träffa Evelina och Liam. Ta en fika och en lång promenad:) Jocke jobbar som vanligt...
På kvällen går vi nog bort till mamma och Emilia och tittar på Lets dance.
Vi ska ju inte fira mamma från på lördag med presenter..
Snart dax att sova SÅ TRÖTT

Kommentarer
Postat av: Mi

Lilla gumman eftersom du skrev (eller hur det nu stavas) så ska elaka styvmamman berätta att collage stavas just collage. Hoppas att Izabella sov ordentligt inatt el. hon har börjat ta ut payback till nonna/morfar/mormor?!?!? Nä, det tror jag inte, det får hon vänta 15 - 16 år med......
Ha en bra dag. Love you

2008-02-22 @ 09:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0