Nu är det min tur att börja blogga

Har tänkt länge att börja blogga.. Igår fick jag tipset att göra det på denna sidan. Och det verkar ju lätt.
Tänkte blogga mycket om min underbara dotter Izabella. Om hennes framsteg och vad vi hittar på om dagarna.

Igår hade vi Evelina, Tobbe och söta Liam på middag. Jätte trevligt. Fösta gången killarna träffades.. Gick jätte bra:)
Izabella var jätte duktig. Somnade klockan nio i sin säng som vanligt. Så stolt att hon somnar så fint.
Hon åt klockan 02:00 sen igen klockan 6:30. Hoppas snart hon sover hela natten utan att äta..

Idag har vi varitoch tittat på hundvalpar. Mamma o Emilia ska ha en. Blir lite avundsjuk...
Så söta dom är:)
Bella låg fint på golvet på en filt.. Pratade och var på gott humör. Både katten och hundarna var frame och lukta och slicka henne i håret. Men hon sa inget. Hon är verkligen snäll våran Bubbla(hennes nya smeknamn)
Efter det var vi en snabb titt hemma hos syrran som flyttade i fredags. Hon blir ju sambo nu!! Verkligen på tiden efter nästan fyra år tillsammans..
De hade fått en del på plats men fortfarande massar att göra.. Väldigt fula luckor i köket hihihi

Nu är det snart dax att gå och sova.. Ska försöka sitta uppe tills Jocke kommer från jobbet klockan 00:00 men jag tror inte jag orkar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0