myskväll:)

Idag har jag varit i stan med min styvmamma.. Fick i present shopping för 1000:- av pappa och Mi..
Så idag har vi handlat ett par jätte snygga stövlar mm. Jätte nöjd:) Trevlig present..
Kändes konstigt att inte ha Izabella med.. Hon var hemma med pappa. 5 timmar utan henne.. Så länge har jag aldig varit utan min dotter..
Nu ikväll har vi ätit pizza och titta på melodifetivalen. Bella somna för en halv timme sen så nu tar jag ett glas vin:) Vet ju att jag inte ska amma på typ 6 timmar nu. Gott:)
Imorgon har vi inte mycket planerat blir lite städning:( Jocke jobbar ju som vanligt.. Så tråkigt att han alltid jobbar. Men han slutar redan nio imorgon så man får träffa han ett par timmar bäde på förmiddagen och på kvällen.
Nu ska jag gå och vara social med min kära sambo som för en gångs skull är ledig:)

Kommentarer
Postat av: Mi

Vad mysig fortsättning du fick på dagen!
Vi var ute och åt på kvällen, jättetrevligt och gott, sen blev jag mindre glad när jag såg resultatet i Melodifestivalen........ Puss o Kram
Din elaka styvmamma Mi

2008-02-11 @ 08:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0