middag hos svärföräldrarna

Idag har vi varit och ätit frukost på subway mm så gott:)
Efter åkte vi hem en stund.. Sen var det dax för middag hos svärföräldrarna.. Där var också Jockes bror med familj. Tina börjar bli tjock nu.. De ska ha en till den 30 maj saknar min mage så när jag ser andra magar.. De har en dotter sen innan. Hon är jätte go Felippa. 3år:)
Nu ikväll har vi tittat på melodifestivalen. Så konstigt att inte Carola gick vidare direkt till globen.. Men jag gillar inte henne så jag tyckte det var bra men hon går väl vidare från andra chansen.. Gilla Sannas låt jätte mycket:)

Bella har varit orolig de senaste 3 kvällarna. Vill inte vila om dagarna och blir därför övertrött på kvällen..
Hon har precis somnat.. Hoppas hon sover för natten nu. Igår somna hon 22:00 men vakna 00:00 igen.. Hm någon period hon är inne i. Vi tror det kan vara tänder på gång.. Nu ikväll satt hon i pappas knä. Var inte ledsen bara mös.. Men ville inte somna. Till sist somna hon i min famn. Hon sover nu mera "bara" sex timmar i sträck på natten. Vaknar sedan och vill äta. Äter och är vaken ca en halv timme. Sover sedan i 4timmar. Sen vill hon gå upp..
Hopppas snart hon sover från 9 till 9 utan att äta som hon gjorde innan. Men det blir när det blir.
Hon vänder sig hela tiden nu:) Säkert 6 gånger idag men hon blir så arg när hon inte klarar vända sig tillbaka:) Så duktig vår bubbla.

Jocke mår fortfarande inte bra.. Så han ska vara hemma från jobbet imorgon med. Det gillar jag hihi. Mysigt att ha han hemma. Jag och Izabella ska hälsa på Anders imorgon. Har inte träffat honom sen i julas. Han har ju flyttat nu ska bli kul att se hur han fått de. Annars har jag inga större planer införmorgon dagen.
Ska ner och titta på film nu.. Hoppas bara Bella inte vaknar igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0