mamma fika

Idag har vi varit på "mamma fika". 8 mammor var vi.. Jätte trevligt.
Efter gick vi ner på stan en sväng. Jag och Klara bestämde oss för att ta änu en fika hihi. Så det blev jätte stresigt hem sen när mi och pappa skulle komma på besök klockan fem. Hmm jag var hemma tio över hahha. Då hade inte Bella ätit på fem timmar r men hon var snäll ändå. Hon åt med god aptit kan man säga när vi väl kom hem.. Massa människor på bussen.
Har börkat ge Bella lite smakportioner efterrätt. Väldigt gott tycker Bella. Blir lite arg när hon bara får ett par skedar.

Idag är det alla hjärtans dag:) Jag har gjort goda räkmackor till mig och Jocke som vi ska äta när han kommer hem klockan tolv i natt.. Ända tiden vi fick tillsammas idag. Tänkte försöka vila en stund innan annars kommer jag aldig orka sitta uppe. Mysigt ska det bli:)

Imorgon har vi inga planer.. Blir en lång promenad. Sen är det lats dance på kvällen och det gillar jag verkligen.. Jocke jobbar ju som vanlig TRIST!! Men vi har hela lördagen tillsammans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0