lite trött

Izabella har sovit oroligt i natt. Somna klockan 21:30 vakna 01:00 vaken till 03:00 sov till 07 vaken till 08 sov till 10.. Hoppas det bara är en engåns grej. Men hon har vilat två gånger idag en gång i en timme och en gång i två.. Jag var helt slut så jag fick med vila.. Jocke har varit hemma idag med så han har fått vara lekfar:)
Hon vänder sig på alla håll nu.. Får ha koll på henne hela tiden.. Hon vänder sig så fort hon lägger sig på golvet. Vänder in sig i saker.. Hon klarar bara var fjärde gång typ att vända sig tillbaka.. När hon inte klarar det blir så arg!
Känns som det händer mycket i hennes utveckling nu. Kanske därför hon har svår att somna. Mycket roligare att vara uppe och leka.

Imorgon ska vi titta på hus:) I kävlinge. Jätte fint hus. Med pool och allt. Det vill ha 2,2 miljoner för de. Inte så farligt tycker vi. Körde förbi det idag så jätte fint ut. Så imorgon klockan elva ska vi titta på de.
Är det så att vi vill ha det så ska vi ha ut en mäklare så fort som möjligt här och få detta värderat. Vi kommer nog gå rätt mycket i vinst hoppas vi. Känns så konstigt om vi ska flytta här i från. Jag älskar Oxie. Mina päron bor ju här.. Men ändå kul att pröva något nytt. Hoppas bara nu det är lika fint i verkligheten.
Sen ska jag hälsa på pappa en stund.. Ta en fika:) Sen vid fem kommer Emilia. Så då blir det väl fika igen.. Jag är en riktig fika mamma. Jag älskar verkligen att vara hemma mamma. Önska jag kunde göra det i flera år. Längtar redan till nummer två men det tar ett par år till. Ska vara hemma med Bella till Januari är det tänkt. Ska räkna lite på mina dagar. Ska börja jobba extra om ett par månader så jag kan sänka mina mamma dagar och vara hemma längre.
Nej nu ska jag gå in på familjeliv och titta runt lite. Blir säng tidigt idag: Hoppas Bubblan sover som hon ska i natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0