Längtar till sommaren

Idag har vi städat igen.. Imorgon kommer fotografen för att ta bilder.. Så imorgon ligger vårt hem ute på hemnet..
Vi ska även ha besikting av det nya huset.. Hoppas nu bara inte det är något fel.. Kostar 8000:- att få en gubbeb att komma dit och göra det.
Ser fram emot att flytta men det känns fortfarande konstigt. Hoppas bara våra vänner kommer ut och hälsar på oss. Blir skoj till sommaren när alla kommer och badar.. Tänk att ha pool hemma hiihi

Imorgon ska vi äta lunch med Aggiz klockan 11:00 sen är det snabbt hem för att mäklaren kommer.. Jocke får åka på besktningen och jag får stanna här.. Blev samma tid.

Vill bara att det ska bli sommar nu så man jag kan ta mitt j-vla körkort.. Försöker övertala min styvmamma att ta det tillsammans med mig så vi kan plugga tillsammans men jag tror inte jag kommer lyckas tyvärr...
Tänk så najs det kommer bli att få de.. LÄNGTAR. Först gången jag känner mig motiverad.

Bubblan har fått frukt purre idag mm det gilla hon,:) Gröten är hon inte så glad för.. Men hon får en lite smakis varje dag nu..

Vi steg upp klockan nio idag hela familjen.. Pappa kom på frukost:) Och Bubblan har precis somnat.. Så än så länge går den nya rutinen bra.. Hoppas hon sover för natten nu bara..

Kommentarer
Postat av: Mi

Gumman! Det kallas omvänd psykologi..., vi får väl se hur det blir!! Svamp eller godis? Vad väljer du? Vad tror du Bella väljer, gröt el. päronpuré?
Hoppas det går bra med mäklaren och besiktningen.
PoK Mi

2008-02-26 @ 08:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0