handlat lite nya käder till Bubblan

Idag har det var besikning av vårt nya hem.. Gick bra tog 3 timmar.. Han var verkligen noga.. Det enda som var "fel" var taket på garaget.. Måste bytas kostar 9000:- Så vi´tänker få ner priset på huset ca 25000 kr.
Brunen var inte så ny så den måste vi ha koll på men annars var allt jätte bra. Blir inte att vi skriver papper från tidigast torsdag..
Det har även varit en fotograf här idag och fotat. Blev fina bilder:) Hoppas nu det är lätt sålt.. Så imorgon eftermiddag kommer det ut på hemnet.

Vi har varit och ätit lunch med aggiz idag på kniv och gaffel. mm gott.  Handlat också lite nya kläder till Bubblan.. Blir aldrig att man handlar till sig själv längre. Men det gör inget för det är mycket roligare att handla till Bella.

Imorgon är det BVC klockan två ska bli skoj att se vad Bubblan väger. Var ju en månad sen sist. Jag gissar på 6,5 kg.. Lillis ska följa med. Sen ska vi ta en fika och snacka lite skit.. Alltid kul att träffa henne och se om magen växt något.
Nu ska jag vara social med mannen en halv timme sen ska jag gå och lägga mig är lite trött

Kommentarer
Postat av: Tu Madre

lite shopping sitter aldrig fl. hur gammal är "bubblan? :)

2008-02-26 @ 23:02:17
Postat av: Johanna

Alltid skoj med shopping.. Bubblan är 4 månader idag:)

2008-02-27 @ 12:09:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0