En mysig dag..

Idag har gudmor Lillis varit på besök:) Alltid lika trevligt. Vi var på jägersro en sväng tog en lunch sen åkte vi hem här och tog en fika. Jätte mysigt. Hon har fått en liten mage.. Hon är ju bara i vecka 13.. Men jag ser det:) Längtar så tills deras bebis kommer så kan vi hitta på massa skoj med de små. Kommer ju bara skilja 10 månader mellan de. Hopppas de kan ha lika kul tillsammans som jag och Lills haft det genom åren.
Nu i kväll gjorde hon de!!!! Izabella vände sig från rygg till mage. Så stolt man kan bli. Hon har kämpat i flera veckor och änligen idag gick de. Hon blev glad.. Hon är så duktig vår Bubbla..
Jocke har utbildning nu i två dagar så han är hemma ikväll. Mysigt:) Bubblan och jag tog ett skönt bad innan hon skulle nanna. Hon gillar verkligen att bada nu.. Längtar så tills hon ska börja på babysim. Blir i början på Mars.
Nu ska jag vara social och mysa med min man.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, du nämnder mig! Vad rörd jag blir=)

2008-02-12 @ 15:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0