En härlig dag i stan:)

Idag har vi varit i stan med stora syster.. Massa shopping blev det till Bella som vanligt. Hon fick 2 par nya byxor en tröja och en body:) Det är så skoj att handla till henne. Till mig själv köpte jag en topp...
Sen tog vi en fika.. Jätte mysigt. Bella gillar verkligen sin moster..
Nu är Mattias här. Han handla med sig massa godis mm gott. Nu sitter killarna och spelar p3. Så jag passa på att gå upp och skriva lite i min blogg. Är trött så det blir i säng om en timme typ.
Vi har skrivit papperna på huset idag:) Massa papper att skriva under.. Men det känns jätte bra. Snart dax att börja packa. Usch jag HATAR att packa. Det enda som är bra att man kastar massa onödig saker. Vi ska verkligen rensa ut.... Det behövs.

Imorgon ska jag köra bil hihi det har jag inte gjort på typ 2år undra hu det ska gå.. Håll er i från vägarna imorgon
Hoppas jag kommer ihåg grunderna. Jocke ska vara lärare. Hoppas det går bättre än sist vi skulle köra för då blev vi ovänner. Men det ska nog gå bra. Bella får vara hos mormor. Vågar inte ta med henne...
På kvällen blir det pizza och melodifestivalen´:) Bara vi familjen. Mysigt:)

Bella sover:)Hon somna klockan nio idag med skönt.. Det verkar som hon är tillbaka på det vanliga spåret igen.
Hon åt en gång i natt vid fyra men somna om direkt igen till nio.  Hoppas det blir det smma i natt.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0