Då var man hus ägare!!

Vi fick huset:) 2;3 slutade de på. Ägarna var nöjda med priset så det blev ingen mer visning..
Så först maj flyttar vi:) Känns konstigt men kul. Jag gillar ju Oxie här bor mina päron och jag har bott här mer än halva mitt liv. Men det ska bli skoj att pröva något nytt.
Så till sommaren när Jocke är pappa ledig ska jag ta mitt körkort. Det är ett måste. Jag känner mig verkligen motiverad för första gången. Kommer ju att fortsätta jobba i Malmö.
Kommer nog kännas drygt att ta tåget in till Malmö innan man fått körkortet men det rör sig högst om 3 månader. Ska ta en tre veckors intensiv kurs.. Hoppas jag klarar de!
Vi ska köpa lite nya saker till vårt hem så vi får det precis som vi vill ha de. Så skoj det ska bli..

Bella sov hela natten. Somna klockan 21:30 sov till 09:00 utan att äta. Så skönt. Hoppas detta fortsätter.
Hon somna klockan 21:30 idag med utan problem hoppas nu bara hon sover hela natten...

Idag var vi hos Evelina och söta Liam
Barnen lekte och hade skoj medans mammorna prata skit och fika. Jätte trevligt. Tog min första kopp kaffe på !år.. Smaka gott.. Blir nog fler.

Liam bjöd bella på potatis med morötter och lite päronpurre. Bella älska de
Så nu har jag köpt hem en del mat till hennne. Så imorgon blir de gröt på morgonen. Kul att hon börjat gilla maten.
Hon blir lite arg när hon inte får mer men det får ju vara små portioner till en börja med. Men nu tänker jag ge henne lite varje dag.

Nu ikväll har vi bara varit hemma jag och Bella. Tittat på lets dance och haft det mysigt. Bella tog även en dusch idag.. Första gången hon duscha men det gick lika bra som att bada tyckte Bella.

Imorgon blir Jockes morfar 80år så då är det kalas.. Sen på kvällen ska vi fira mamma som blev 50 förra veckan.Hon har ju varit bortrest så vi har inte firat henne än. Så då ska vi äta något gott och dricka lite vin:)

Snart kommer mannen min hem så då ska vi äta lite chips och godis och mysa lite:)

Kommentarer
Postat av: Evelina

Söta kort på de små liven=)

2008-02-22 @ 22:53:51
Postat av: Gordi

grattis till huset=)

2008-02-23 @ 17:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0