Bubblan..

Fredag till lördag natt sov Bella jätte bra.. Åt inte under natten och somna som hon skulle..
Igår somna hon inte från 23:30 jätte pigg och JÄTTE glad.. Vi var hos mamma igår och åt och titta på melodifestivalen.. Kom hem vid halv tio. Bella var på jätte gott humör hela kvällen. Hon sov fram till sju åt somna sen om till 10:00.
Från och med imorgon har jag bestämmt att vi ska stiga upp klockan nio varje dag och att hon ska somna klockan nio. Får se hur de går.

Idag har vi varit med mamma och Emilia och tittat på möbler. Jocke jobbar som vanligt. Jag och Jocke har fått för oss att byta ut nästan alla våra möbler när vi flytar.. Vill få det jätte fint:)
Mattias har även varit och fikat med oss idag:) Bella fick gröt men det verkar inte som hon gillar det så mycket.. Bättre med potatis tycker Bella..
Nu i eftermiddag ska jag och Bubblan bara ta det lugnt. Känner bara för att gå runt i mina myskläder.
Gillar verkligen att säga Bubblan till Izabella.. Undrar om hon förstår vad hon heter hihi för vi har så många namn på henne:)

Imorgon blir det mamma fika hos Jenny 10 mammor blir vi.. Sen kommer Emilia en stund. Vi måste också försöka hinna städa igen och handla nya blommor för mäklaren kommer och fotar på tisdag.. Sen är vårt hem till salu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0