Bubblan 4 månader

Idag blev Bella 4 månader.. Stor flicka:)
Vi var på bvc idag. Hon väger nu 6500g och är 64lång. Hon följer sin kurva perfekt. Lillis hängde med.. Sen fika vi:)
Känner mig så trött idag. Bella har sovit oroligt i natt. Vaknat ett par gånger.. Ville äta..
Idag somna hon 21:30 men har precis vaknat igen.. Hoppas hon somnar om själv.. Hon kan ju inte äta hela tiden.. Inte bra att vänga henne vid de.  Varför vill hon inte sova..? Hoppas denna period är över snart. Bara för ett par veckor sen somna hon nio utan problem. Jag som tänkte gå och lägga mig om en halv timme.. Jocke kommer inte från tolv usch vad drygt. Hoppas hon somnar om. Men jag hör att hon snart blir ledsen.. Yes hon somna om själv. Stolt man blir!

           Här visar Bella upp sin nya klänning och pyjamas:)

Nu ikväll har vi varit hemma bubblan jag och Marvik. De två har verkligen blivit kompisar
Han gillar henne mer och mer för varje dag verkar de som.

Imorgon ska vi träffa Anna och Ella:) Ta en fika och gå en lång promenad.. Ska bli skoj:) Hoppas Jocke vill köra oss dit innan han börjar jobba.  Drygt att ta bussen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0