vill inte sova

Izabella vill inte sova!!!! Har varit såhär hela veckan.. förra veckan med med undantag för någon dag..
Igår somna hon vid tio.. Dagen innan somna hon nio och hon brukar sova runt halv åtta.. Så just nu sitter hon i sängen och är ledsen..  hon leker med sin nalle och vill inte alls sova och jag vänta till halv nio idag för att hon skulle vara riktigt trött men nej...

Idag har vi inte gjort så mycket.. varit hemma bara och varit på en riktigt lång runda med hundarna.. Jag tycker det är jätte mysigt att ha två hundar:) Glad att Mille flyttat in..:)
Imorgon är det inte mycket planerat.. måste göra vid vår framsida.. fullt med ogräs och varje gång vi säger att vi ska göra de så regnar de... Hoppas på sol imorgon så kanske man kan sola och bada lite..

Är så glad att jag klara min uppskrivning har fortfarande inte förståt de...

Lägger in lite bilder från de sista dagarna..

 
Bella och Liam


bella med mamma 

 
En söt tjockis


Badar bubbelbad 

 
Sötnosen 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0