vila snart

Blev inget bloggande igår.. Blir lite längre idag.
Igår var vi på Nova i Lund och åt lunch::) Sen åkte vi till den nya zoo affären i Malmö(finns massa djur att titta på där) Bella älskar att titta på fåglarna. Inte som sin mamma som är ivrädd för fåglar hihi
Efter de åkte vi och handla lite. sen var det dags att åka hem till hundarna...
Trevligt att komma i väg lite har inte blivit så mycket de senaste veckan sen Mille kom.
Bella sov till halv tio!!! Somnade inte fån elva på kvällen hon var helt omöjlig..
Igår gick det lite bättre då somna hon halv åtta vakna vid halv tolv åt sov sen till kvart i nio i morse.. Hon var helt slut igår kväll för hon hade inte vilat något på hela dagen..

Idag har vi gort lite trädgårdsarbete och städat här inne. Trädgården blev inte klar för det börja regna så fortsättning följer..
De ringde och fråga om jag ville jobba natt idag och imorgon jag sa ja för lite extra pengar är aldrig fel:) Tråkigt att jobba bara..  Så nu när Bella sover ska jag med gå och vila om jag kan.. Är inte alls trött...
Inget kul att blogga om så det blir inte mer idag...

Kommentarer
Postat av: sofie

grattis till teorin, glömt o skriva :)

2008-08-08 @ 14:22:21
Postat av: Johanna

Tack tack

2008-08-10 @ 14:59:23
URL: http://johannabillsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0