vad ska jag göra med mitt hår??

Vad är det med Bella på natten??? I natt sov hon mellan åtta fram till halv ett sen börja hon.. Vägra somna om.. I natt ville hon inte äta. Tog upp henne in till vår säng men inte ville hon sova. Så Jocke som skulle upp klockan fem fick lägga sig på soffan.. Kämpa med Bella i en och en halv timme till sist somna hon i vår säng.. Gillar inte när hon ligger där.. det har hon ju aldrig gjort inna. Nu har 2 hundar och en liten tjej på min sänghalva... alla ska ju ligga hos mig..
Bella sov fram till halv fem vakna sen igen BLÄ.. var vaken en timme somna sen om till kvart i nio..
Hoppas detta slutar väldigt snart.. Jag har ingen lust att vakna flera gånger under natten..

Jag och Bella ska snart åka till mamma och bli fina i håret.. Vet inte riktigt vad jag ska göra med mitt hår.. Borde klippa av en bra bit men jag vill inte. De har blivit rätt långt nu.. Men jag tappar otroligt mycket hår.. Funderar på att färga det ett steg mörkare nu när det ska bli höst.. Får de vad mamma tycker.. Lägger in bil ikväll kanske??
Efter vi har klippt oss ska vi titta på mamma och Emilias nya lägenhet:) De har ju flyttat och vi har inte varit där än..
Sen har Jocke lovat att hämta oss ikväll..

Bella har ätit bra de senaste dagarna:) Så skönt när hon gör de är dock inte så ofta..

Kommentarer
Postat av: Evelina

jag vill se bilder på håret=)

2008-08-23 @ 10:20:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0